Blogul Mokka > Recomandarea Mokka >
Cum să faceți cumpărăturile în magazinul online mai convenabile pentru clienți?

Cum să faceți cumpărăturile în magazinul online mai convenabile pentru clienți?


Comoditatea cumpărăturilor online este un motiv major pentru care consumatorii preferă să facă cumpărături în lumea online. Practic, fiecare magazin online are un fel de șablon care face ca modul de navigare să fie foarte asemănător. Acest lucru este deosebit de important pentru persoanele care sunt mai puțin familiarizate cu cumpărăturile online.



Oare contează designul magazinului în zilele noastre?


În prezent, conversia este unul dintre cei mai importanți indicatori care arată clar dacă un magazin online generează sau nu venituri. Se întâmplă adesea ca un magazin bine promovat pe diferite canale să nu funcționeze adecvat. Care ar putea fi motivul? Principala problemă ar putea fi procesul de achiziție în sine. Utilizatorii online sunt obișnuiți să facă din cumpărăturile într-un magazin online o plăcere. Nu-i puteți scoate de pe această pistă.


UX - de ce ar trebui să vă intereseze?


Atunci când discutați despre designul unui magazin online, puteți trece fără probleme la UX. Acesta este un domeniu care se ocupă cu studiul experienței utilizatorilor în magazinele și aplicațiile online. Datorită auditurilor și studiilor UX, putem afla care sunt locurile în care utilizatorii se pierd în portalul nostru. Un astfel de loc este coșul de cumpărături, a cărui optimizare, chiar și mică, poate crește semnificativ nivelul veniturilor. Cu toate acestea, este necesar să se dispună de un buget adecvat pentru pregătirea și punerea în aplicare a cercetării utilizatorilor.


Cum ar trebui să arate oferta unui magazin ecommerce?


Cum ar trebui să arate oferta unui magazin online pentru a fi bogată pentru utilizatori? În primul rând, merită să analizăm magazinele concurenței. Este un indicator foarte bun pentru a ne da seama cât de multă muncă ne așteaptă în pregătirea ofertei. Merită să ne amintim că utilizatorii preferă, de obicei, magazinele online cu mai multe produse în stoc. Datorită acestui fapt, ei știu că au de-a face cu o companie serioasă care va livra produsele care îi interesează în mod eficient.

Oferta unui magazin online nu constă doar în numărul de produse, ci și în modul în care acestea sunt prezentate în subpaginile categoriilor. În cazul lor, nu trebuie să uităm să marcăm clar prețul și alte atribute ale produselor, care pot decide dacă vom câștiga clientul în magazinul nostru online.


Plățile amânate îi conving pe consumatori să cumpere?


În ultimii ani, metodele de plată au jucat un rol din ce în ce mai important în finalizarea procesului de cumpărare. În urmă cu vreo douăzeci de ani, aproape toate tranzacțiile se efectuau prin simple transferuri bancare. Utilizatorii nu aveau de ales. Cu toate acestea, totul s-a schimbat într-un mod foarte dinamic. În fiecare an, apar noi și noi modalități de plată pentru produsele din magazine. Una dintre acestea este reprezentată de plățile Mokka, care fac ca principiul „cumpărați acum și plătiți mai târziu” să devină din ce în ce mai popular chiar și în cele mai mari magazine online. Plățile cu Mokka oferă, de asemenea, posibilitatea de a plăti în rate. Astfel este posibilă achiziționarea unui produs pentru care nu dispunem în prezent de suficienți bani. Datorită taxelor prietenoase, opțiunea pare a fi foarte benefică pentru toată lumea.

După cum puteți deduce, există o mulțime de soluții pentru a face magazinul nostru mai bun pentru utilizatori. Cu toate acestea, nu trebuie să uităm că una este strângerea de idei și alta este implementarea reală a schimbărilor. În multe cazuri, procesul de optimizare se încheie întotdeauna doar cu inventarea și căutarea de noi inspirații. În acest fel, bineînțeles, nu există nicio șansă ca magazinul nostru să își sporească rezultatele vânzărilor.

Elif Apseleam